Prublemi nantu à i cuscinetti chì ancu l'ingegneri ponu sbaglià

In a trasfurmazioni miccanica, l'usu di cuscinetti hè assai cumuni, ma ci sò sempre parechje persone chì malintenderanu qualchi prublemi in l'usu di cuscinetti, cum'è e trè malintesi introdutte quì sottu.
Mitu 1: I cuscinetti ùn sò micca standard?
A persona chì pone sta quistione hà una certa intelligenza di i cuscinetti, ma ùn hè micca faciule per risponde à sta quistione.Ci vole à dì chì i cuscinetti sò tramindui pezzi standard è micca pezzi standard.
A struttura, a dimensione, u disegnu, a marcatura è altri aspetti di e parti standard sò cumpletamente standardizati.Si riferisce à u cuscinettu di u listessu tipu, a stessa struttura di dimensioni, cù intercambiabilità di stallazione.
Per esempiu, cuscinetti 608, e so dimensioni esterni sò 8mmx diametru internu 22mmx larghezza 7mm, vale à dì, i cuscinetti 608 compru in SKF è i cuscinetti 608 compru in NSK sò i stessi dimensioni esterni, vale à dì, un aspettu longu.
In questu sensu, quandu dicemu chì u cuscinettu hè una parte standard, si riferisce solu à a stessa apparenza è a testa.
U sicondu significatu: i cuscinetti ùn sò micca parte standard.U primu stratu significa chì, per i cuscinetti 608, a dimensione esterna hè a listessa, l'internu pò esse micca u listessu!Ciò chì veramente guarantisci l'usu à longu andà sò i paràmetri strutturali interni.

U stessu cuscinettu 608, l'internu pò varià assai.Per esempiu, a liberazione pò esse MC1, MC2, MC3, MC4, è MC5, secondu a tolleranza fitta;I cage ponu esse fatti di ferru o plastica;A precisione pò esse P0, P6, P5, P4 è cusì secondu u scopu di selezzione;U grassu pò esse sceltu da a temperatura alta à bassa in centinaie di manere secondu e cundizioni di travagliu, è a quantità di sigillatura di grassu hè ancu diversa.
In questu sensu, dicemu chì u cuscinettu ùn hè micca una parte standard.Sicondu e cundizioni specifichi di u funziunamentu, pudete furnisce diverse prestazioni di cuscinetti 608 per a vostra scelta.Per fà u standardizatu, hè necessariu di definisce i paràmetri di u cuscinettu (taglia, forma di sigillatura, materiale di cage, clearance, grassu, quantità di sigillatura, etc.).
Conclusioni: Per i cuscinetti, ùn devi micca solu cunsiderà cum'è parti standard, avemu da capisce u significatu di e parti non standard, per sceglie i cuscinetti dritti.
Mitu 2: I vostri cuscinetti durà 10 anni?
Per esempiu, quandu cumprate una vittura, a buttrega 4S a vende è u fabricatore si vanta di a guaranzia per 3 anni o 100 000 chilometri.Dopu avè usatu per mezu annu, truvate chì u pneumaticu hè rottu è cercate a buttrega 4S per cumpensu.Tuttavia, vi hè dettu chì ùn hè micca cupartu da a guaranzia.Hè scrittu chjaramente in u manuale di garanzia chì a guaranzia di 3 anni o 100 000 chilometri hè cundizionale, è a guaranzia hè per e parti core di u veiculu (motore, gearbox, etc.).U vostru pneumaticu hè una parte di usu è ùn hè micca in u scopu di a garanzia.
Vogliu esse chjaru chì i 3 anni o 100.000 chilometri chì avete dumandatu sò cundiziunali.Allora, spessu dumandate "i cuscinetti ponu durà 10 anni?"Ci sò ancu cundizioni.
U prublema chì dumandate hè a vita di serviziu di cuscinetti.Per a vita di serviziu di cuscinetti, deve esse a vita di serviziu in certi cundizioni di serviziu.Ùn hè pussibule di parlà di a vita di serviziu di cuscinetti senza usu di e cundizioni.In listessu modu, i vostri 10 anni deve esse cunvertiti ancu in ore (h) secondu a freccia d'usu specificu di u pruduttu, perchè u calculu di a vita di u cuscinettu ùn pò micca calculà l'annu, solu u numeru di ore (H).
Allora, chì cundizioni sò necessarii per calculà a vita di serviziu di cuscinetti?Per calculà a vita di serviziu di cuscinetti, hè in generale necessariu di cunnosce a forza di cuscinetti (forza assiale Fa è forza radiale Fr), a vitezza (quantu rapidu per curriri, a velocità uniforme o variabile), a temperatura (temperatura à u travagliu).S'ellu hè un cuscinettu apertu, avete ancu bisognu di sapè ciò chì l'oliu lubrificante à aduprà, quantu pulito è cusì.
Cù sti cundizioni, avemu bisognu di calculà dui viti.
Vita 1: vita nominale di basa di u cuscinettu L10 (valutà quantu tempu si verifica u sgrossamentu di a fatigue di u materiale di u cuscinettu)
Si deve esse capitu chì a vita di basi nominali di cuscinetti hè à esaminà a endurance di cuscinetti, è a vita calculu teorica di reliability 90% hè generalmente datu.Sta formula sola pò esse micca abbastanza, per esempiu, SKF o NSK pò dà varii coefficienti di correzione.
A vita dui: a vita media di grassu L50 (quantu tempu u grassu si secca), a formula di calculu di ogni fabricatore di cuscinetti ùn hè micca listessu.
A vita media di u grassu di u cuscinettu L50 determina basicamente a vita di serviziu finali di u cuscinettu, ùn importa micca a qualità bona, senza oliu lubricating (grasso si secca), quantu tempu pò asciucà a frizione di attritu?Per quessa, a vita media di grassu L50 hè basamente cunsiderata cum'è a vita di serviziu finali di u cuscinettu (nota: a vita media di grassu L50 hè a vita calculata da a formula empirica cù l'affidabilità di 50%, chì hè solu per riferimentu è hà una grande discrezione in a valutazione di a prova attuale).
Conclusioni: Quantu tempu u cuscinettu pò ièssiri usatu dipende di e cundizioni attuali di cuscinetti.
Mitu 3: I vostri cuscinetti sò cusì fragili chì colapsanu sottu pressione
Cuscinettu pressa dolce hè facile à avè un sonu anormali, indettendu chì u cuscinettu cicatrici internu, tandu, cumu hè u cuscinettu cicatrici internu pruduciutu?
Quandu u cuscinettu hè normalment stallatu, se l'anellu internu hè a superficia di accoppiamentu, allora l'anellu internu serà pressatu, è l'anellu esterno ùn serà micca stressatu, è ùn ci sarà micca cicatrici.
Ma chì si, invece di fà quessa, l'anelli internu è esternu sò stati stressati l'un à l'altru?Questu risultatu in una indentazione Brinell, cum'è mostra sottu.
Iè, leghjite bè, hè una realità cusì crudele, se u cuscinettu internu è esterno anellu parente stress, solu una pressione ligera, cuscinettu hè facile à pruduce danni indentation nantu à a superficia di a sfera d'acciaio è a superficia raceway, è poi pruduce sonu anormali .Dunque, ogni pusizioni di stallazione chì ponu fà chì l'anellu internu è esternu di u cuscinettu sopporte una forza relativa pò causà danni à l'internu di u cuscinettu.
Conclusioni: Attualmente, circa 60% di u sonu anormale hè causatu da i danni causati da una stallazione impropria.Per quessa, piuttostu chè à pruvà à truvà u prublema di i pruduttori di cuscinetti, hè megliu aduprà a forza tecnica di i pruduttori di cuscinetti per pruvà a so postura di stallazione, s'ellu ci sò risichi è periculi ammucciati.


Tempu di Postu: Apr-12-2022